Reis door Azië en Oceanie

Het is bijna zover!

Beste vrienden, vriendinnen en belangstellenden,

Leuk dat jullie ons volgen!

Het is nu dan toch echt bijna zo ver.Morgen is het maandag 3 oktober, de dag van vertrek. De tassen staan inmiddels ingepakt en dat betekent dat we rustig toe kunnen leven naar morgenochtend. Nog even afscheid nemen van iedereen thuis, genieten van het zonnetje op onze laatste dag in Nederland en vanavondbetijds naar bed.

Morgenochtend om 11.40 uur vertrekt ons eerste vliegtuig vanaf Schiphol om ons vervolgens op Londen af te zetten waar we in het vliegtuig naar Shanghai zullen stappen. Een vlucht van 11 uur brengt ons in de Chineese metropool waar we 4 nachten zullen verblijven in het 'Mingtown Etour International Youth Hostel.'

In China hopen we weer snel een verhaal op onze blog te kunnen plaatsen als we beschikking hebben over internet!

Tot snel!

Bob en Kevin

Reacties

Reacties

Mariëlle Brussaard

Veel plezier!!! En fijne reis, doe voorzichtig.

Tante Nan

Dag Bob,

Ik wens jou en je vriend een hele fijne reis toe! Maak er een mooie tijd van.

Tamara

Een hele fijne vlucht en ik hoop dat jullie een super vakantie hebben! Ik ben iig jaloers ;) Geniet er van jongens *knuffel*

DJ

heey Bob en kevin, jullie zijn inmiddels onderweg, ik heb me nu ingeschreven op jullie site, dus als het goed is ontvang ik ook jullie verhalen.

Heel veel succes en plezier. We houden contact, zowiezo ook voor hong kong ff, want jullie hadden toch een gids daar eventueel?

groeten DJ

Richard

Hallo Bob en Kevin,

Van Daan de link ontvangen om jullie te kunnen volgen. Wie veel reist kan veel verhalen, ik denk dat jullie ons goed kunnen vermaken met de reisverslagen. Veel plezier en een goede reis toegewenst.

Cor

Hoi Bob en Kevin, we kijken uitnaar jullie belevenissen. Goede reis en veel fun.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!