Reis door Azië en Oceanie

Welkom!

Hallo allemaalen welkom op onze reislog!

Dit is de plaats waarvandaan we jullie vanaf 3 oktober ruim7 maanden op de hoogte gaan houden van al onze bevindingen. De gebeurtenissen, avonturen en alle mooie ervaringen tijdens onze reis.

Wanneer erbeschikking is over internet zullen hier regelmatigverhalen en foto's te vinden zijn, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we net zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis vind je in het profiel.

Wil je tijdens de reis op de hoogte blijven en automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan vooral aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug op de reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter! ;)

Groetjes,

Kevin en Bob

Reacties

Reacties

Wooow

Ben de allereerste volger. Een echte getrouweling.

Je gaat een toptijd tegemoet!

Marco

Top hoor jongen! Leuk dat je het doet en durft! Maar ergens vind ik het stiekem natuurlijk ook wel weer jammer! Ik ga je uiteraard volgen.. :)

Veel plezier, geluk en succes, maar eerst nog gezellig een maandje werken! ;)

Groeten Marco

Janick

Woooottt, ik houw van reizen... Wat ik daarmee wil zeggen, ik ga jullie volgen!!!

Diny

we gaan je volgen,fijne reizen

Robin, Jolanda en vincent

Wow wat een avontuur gaan jullie tegemoet! Jullie doen werkelijk wat vele altijd hadden willen doen en nooit gedaan hebben. Geniet er van, kom heel thuis en heel veel plezier!

Roxana

En dan is het al bijna zover =D...

Heel veel plezier en maak er een onvergetelijke ervaring van!

Assie

Hee Kevin,
helaas heb ik je niet meer gezien voor je vertrek.
Bij deze een supermooiegeweldigeavontuurlijke en gave reis.
ik ben bij deze lid van je fanclub.

heel veel plezier en tot horens.

groetjes xxx Assie van Bassie.

anita

hi kevin
heb je helaas geen hele gave reis kunnen toewensen in real life, maar hierbij alsnog! Geniet, dit wordt een geweldige tijd!! Ben benieuwd naar de belevenissen!

Groetjes Anita

marianne

wouw gaaf zeg,wens jullie een geweldige reis geniet er van,blijf het volgen hoor
groetjes marianne

Ellie

Hoi Kevin,

Nou ja zeg wist niet eens dat je deze reis ging maken hihi.
Nou je hebt gelijk hoor vind het stoer van jullie.
Hoe laat vlieg je maandag? Ik vertrek maandag om 12.10 naar de USA.

Ik wens jullie een ontzettende leuke tijd, geniet ervan, en doe vooral voorzichtig en pas goed op je(jullie)zelf.

Ik ga zeker je blogs/foto's volgen!

Groetjes vanuit Rotterdam
Ellie

André, Ans, Pascal en Ruben Nederend

Kevin en Bob,

Wij wensen jullie een hele fijne reis en geniet er van. Wij zullen jullie verhalen blijven vlogen.

Groetjes,
Familie Nederend.

Paul Koster

Hoi Bob en Kevin,

nogmaals: een heel goede reis gewenst!!! En denk aan mij als je een mooie tram / trein / metro / trolleybus ziet.

Evelien en Bianca

Hallo Bob en Kevin,
We wensen jullie een hele goed reis toe en zullen jullie volgen op jullie avontuur, liefs Evelien en Bianca

plonie

Heel goede reis, we blijven op de hoogte met deze mooie site.
10,9,8,7,6,5,4,3...........

tante Willy

Kevin,

Van oma hoorde ik dat in Nebo op zoek geweest ben naar. Helaas was afwezig of elders bezig. Vandaar deze mail. Ik wens jullie een heel goede en fijne reis toe. Hoop jullie te volgen via de weblog. Bij alle reisdocumenten die je nodig hebt en reisgidsen die meeneemt hoop ik dat je ook de "beste reisgids" die er is mee neemt in je koffer. Ik wens jullie Gods zegen en Zijn bescherming toe bij jullie reis.
??????
tante Willy

Moniek

Wow! Wat een contrasten weer: van hypermodern winkelcentrum tot een laagje water in de straten..... En dat alles al lopende, per taxi, scooter, auto en zwemmend. En mijn antwoord op de kijkersvraag: Bob doet natuurlijk een haarnetje op om zijn kapsel goed te houden als hij gaat slapen! PS: ik wil graag het adres van die kapper, wil er ook graag een paar jaartjes van af laten knippen! ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!